Eurosport je nastavený na jeho najviac radikálne prepracovanie vo svojej 26-ročnej histórii ako nový vlastník objav predstavila nový obraz, ktorý si kladie za cieľ zbaviť "batožina" svojho dedičstva lacnejších športových práv a výroby až po odrážať investície do prémiového obsahu, ako sú olympiáda.
Discovery, ktorý vlani rýchlo sledoval jeho pohyb prevziať plnú kontrolu nad Eurosportu z French vysielateľa TF1, je odhaliť reťazec zmien z 13. novembra vrátane nového loga, ktoré bude vidieť "kruh hviezd ", ktoré bežia na obrazovke od uvedenia na trh v roku 1989 zošrotovaný.
Peter Hutton, generálny riaditeľ spoločnosti Eurosport, povedal, že americ ký gigant Discovery je "ohlasuje novú éru" s premena zhodiť "batožina" starého Eurosportu.
"It je to skvelý stará značka, ktorá sa všetci v Európe vyrástla sa ako športovej značky platenej televízie, "povedal. "To je spojené v hlavách ľudí s [niektorými] druhého stupňa športy a non-exkluzívne práva a to nie je to, čo sme sem poslali robiť [u spoločnosti]," povedal. "Problém so značkou stará ako Eurosport je to prináša veľa asociácií s ním.Veľa batožinu prichádza s ním. Je to najväčšia zmena od Eurosport zahájená. Že nastal čas pre dramatickú zmenu. "
Prsteň z hviezd, ktoré boli redukované na jedinú hvězdu,jako kývnutie na historii'v novom logu, boli zavedené na štarte zastupovať európske štáty kedy bol Eurosport prvýkrát začala Európska vysielacia únia a Sky.Facebook Twitter Pinterest Eurosport klesá jeho, prsteň hviezdy 'ako súčasť že meníte značku
Hutton, ktorý bol predlo� �ený na spustenie Eurosport ôsmimi mesiacmi, povedal, že bol úplný prerod, ako je Eurosport umiestnená.
povedal Discovery investovala do "drahokamy v korune", ako je právo olympijských hier na európskej úrovni, ako aj posilnenie miestnej obsah krajine s exkluzívnou televíznej ponuky.
Príklady patrí Champions League v Singapure, top letu francúzsky a taliansky futbalový pre Holandsko a Formula One v Portugalsku.
práva tlačiť má boli podporené upping kvality produkcie pokrytie, čo Hutton volanie pohybujúce sa od " anonymný image "živých športov s komentárom back-to-back, s iniciatívami, ako je podpisovanie John McEnroe na French Open tenisové pokrytie a Ronnie O'Sullivan o snookri.
" vzali sme Eurosport viac do exkluzívnych športových obsah, olympiáda je najväčším príkladom toho, že [prezeranie] vodič sp Orts obsah od jeho tradičného obrazu, "povedal. "Investovali sme do práv, sme investovali do vý roby, ale musíme tiež ľudí, aby si všimnúť, že zmena.Musíme sa dostať ľudí oveľa viac citovo zaoberajú [Eurosport] športu. Je to nielen logo, to je celý grafický vzhľad celého podniku a prezeranie skúsenosti. "
Discovery hovorí, že nový-look Eurosport, ktorý zahŕňa STRAPLINE,Palivo svoju vášeň ', je bytia "pohonom do 21. storočia" s USA TV gigant brať úplne odlišný prístup k podnikaniu ako jeho predchádzajúci majitelia. Facebook Twitter Pinterest Eurosport promo
"Čo je filozofia za kanál?," Hovorí Hutton. "Predtým to bolo tam, ako zarobiť peniaze pre svojich vlastníkov. To bežalo ako samostatný, výnosný obchod. Teraz je to iné.Áno, bude to generovať zisk, ale bude to v srdci celého Discovery podnikania.Súčasťou celého Discovery svete. "
Hutton hovorí, že Discovery účinok už začala vyplácať dividendy citovať príklad nárast o 20% svojho podielu na dospelých divákov Eurosportu Británii v prvých nevznikla mesiacoch toto ročne.
na vyhliadke na potenciálne hľadá pridať eye-wateringly drahé UK Premier League televíznych práv k portfóliu Hutton hovorí, že to je zložitá situácia, pretože Discovery má spoločností kočom TV kanálov s programami Sky a BT, rovnako ako predajné reklamné zaoberá Sky, čo činí nabíjanie sa ako súper záujemcov o politicky a obchodne plná rozhodnutia.
"Existujú [snáď] niektoré bitky, ktoré nie sú stojí za to víťazstvo, "hovorí diplomaticky.
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára